balbebekannesi01 6 aylık oğlum 42,5 normal mi? Doktorum normal diyor ama persentile göre küçük sanırım sizlerin kaç acaba ????
Emine003 balbebekannesi01 5 ay 15 günlük oğlum 41 cm canım dua ediyorum 6 aylık olana kadar 42 olsun diye seninki normal merak etme
Yagmuralmila balbebekannesi01 yanlış yazmışım yüzde 75 ile 90 arasında sizinki şimdi baktım persentile.. bak aşağıda bebek takip var burda orda tabloda bak.. 9. Aydada bu aralıkta ise büyüyor demektir ..
balbebekannesi01 Emine003 emin misiniz? Bende korkuyorum neden böyle oluyor anlamıyorum. Doktorum hep normal diyor ama.
Emine003 balbebekannesi01 kaç cm doğdu Canim doktorumuz bize de normal diyo Allah’a şükür büyüyo çünkü büyümesi dursa Allah korusun
Yagmuralmila balbebekannesi01 evet önemli olan hep yüzde 25 te gitmesi büyümeye devam etmesi senin yada eşinin kafası küçüktür. Benim kızım da öyleydi büyümesi o persentilde devam etti takip ettik benim gorumcemin öyle
Yagmuralmila balbebekannesi01 korkma bende korkmuştum takibini yap yeter düzenli aylık rutinlere götür
Yagmuralmila balbebekannesi01 her bebeğin ki değişiyor.. benim ki sizin gibiydi .. 14 aylıkken yürüdü.. şimdide konuşuyor kendini ifade ediyor göz teması kuruyor.. takip edeceksiniz abartan doktorlar var özelde
balbebekannesi01 Ceypoytuy benim doktorum da normal diyor hatta kızdı bana. Ben korkuyorum başka doktora da mı götürsem diye düşündüm. Doktorumuz buradaki en iyilerden biri üstelik
Yagmuralmila balbebekannesi01 yok bende aynı gosteriyor .. belki bendeki tablo yanlış olabilir iki kere baktım