Teusa aynısının tıpkısını ben de düşünüyorum emin ol. Üzerine bir de adliye gibi maalesef yoğun bir ortamda çalışmam eklenince cillop gibi oluyorjm😒😒 sabah uykusuz kalkıyorum. Belim neredeyse kopacak artık. Meme pozisyonunda yatmaktan belim tutuldu. 9 ay 23 günlüğüz ve bunun ne zaman geçeceğini şu an kestiremiyorum😔 asla isyan etmiyorum ancak şu an öyle bir haldeyim ki sanki kimseye derdimi anlatamıyorum. Üzerine bir de “tek sen mi çocuk doğurdun, biz anne olmadık ya zaten, bence sen rahatına düşkünsün” sözleriyle karşılaşıyorum. Evet kardeşim, anne, teyze, hala, arkadaşım, evet rahatıma düşkün de olabilirim!! Anneyim diye öleyim mi, dinlenmeye, ayaklarımı uzatıp şöyle hiç bir şey yapmadan uzanmaya hakkım yok mu yahu!? Ah benim minik prensesim, genç yaşta kocadığımı hissediyorum… yine de umutluyum geçecek.. büyüyecek kızım ama ben de biteceğim sanırım .. olsun ama seni seviyorum papatyam 💜💛