Can_bebek Kizlar doğum yapalı 8 ay oldu sezeryan oldum kesilen kısım hala mor neden olabilir yaşayan varmı normalmidir bilgisi olan varmı?
Deniz3520 Can_bebek 6 aylık benimde hala mor doktor vücudumun renk pigmentasyonu ile alakalı olduğunu söylemişti bana bazılarının o şekilde kalıyormuş ten rengi olmayabilir dedi bana ,
Can_bebek Deniz3520 ben gitmedim doktora ama gidicem bana bikac kişi dikiş bölgesi enfeksiyon kapmıştır vs gibi bişeyler söyledi korktum ya