birminikbebekannesi birmelekannesi0 benim bebeğim 6.5 kiloydu 4 numaraya başladım büyük gelmiyor isterseniz 3 alın ama az alın kilo aldımı küçük gelicek çünkü
muhendisanne1 birmelekannesi0 ben o kilolarda 2 numara kullanıyordum yaa 4 cidden çok büyük , 7 kilodan sonra 3 e geçtim 9 da 4e 10 buçuktan sonra 5 e geçtim şuan 25 aylık 11 buçuk kilo ve 5 numara kullanıyoruz
Askin07 birmelekannesi0 Benim bebeğim 5.900 kilo şuanda 3 numara kullanıyorum. 4 numara büyük gelir tabiki
Cnsblsbds birmelekannesi0 bizde 5.550 de 4de geçtik 6.500kilo hala 4iyi geliyo 3sikiyor bide sızdırıyor
livanurvealpinannesi61 birmelekannesi0 4 aylıkken 4 numaraya geçmiştim ben kilosuna göre 3 numara alın ama çok almayın.