ONAEA annem, babam, eş, dost, akraba hiç fark etmez her seferinde ‘çocuğum her şeyden önemli’ diye insanlara dile getiriyorum zaten. Çocuğuma 3 aydır ben bakıyorum en iyisini onun için ben bilirim 5-10 dakika görenler çocuğuma karışamaz yani. Dün dışarı çıktım kızımla tanımadığım biri üşüteceksin çocuğu diyor hiç durmadan sana ne dedim devam ettim yoluma. Millet çok meraklı başkasının çocukları hakkında yorum yapmaya