Merhaba hanımlar oğlum 18 aylık oldu,ama hala sağ gözünde az sulanma oluyor,ilk doğduğunda gözyaşı ve çapaklanma oluyordu,damla ve masajla sadece çapaklanma geçti,gözyaşı hala var ama çok az,masaja devam ediyorum bazen geçiyor gibi oluyor,basende çok az göz yaşı oluyor,bu durumu yaşayan varmı,yani zamanla geçermi?