Arkadaşlar merhaba bizim gibi olanlar var mı çok merak ediyorum yardımınıza ihtiyacım var 26 ekimde aldım kucağıma kızımı o günden beri 4-5 dakika emiyor sadece üstelik tek meme bi sonraki emmede diğer memeyi veriyorum ilk doğduğunda hemşireler 20 dakika bi meme 20 dakika diğer meme toplam 40 dakika emecek demişlerdi yoksa sarılık olur vs dediler ama nerdeee 10 dk ya razıyım ben ama bizim kız 5 dk emer 3 dk emer bırakır keyfine göre hayır anlamıyorum nasıl doyuyor tabi az emdiği için gaz da cıkmıyor sonra kolik gibi eller ayaklar durmuyor kasıyor kendini 6günlükken başladı kolik gibi davranmaya kızım kolik ki aç mı kalıyor gazı mı var anlamıyorum yada hepsi birden cünkü kıpkırmızı olup ıkınıyor kakada mukus ta görüyorum arada ne olacak halimiz bu durumu yaşayan varmı nasıl üstesinden geldiniz uzun uzun emmesini nasıl sağlayabilirim?