Normal doğum yaptım, aldığım tüm kiloları da verdim ama çok hafif bira göbeği gibi göbeğim kaldı yani göbek bile denmez ama doğum yaptığım ilk hafta güldüğüm zaman eşim; Aaa karıcım göbeğin asansör gibi güldükçe bi aşağı bi yukarı demişti…Tabii daha çok gülmüştüm.Komik ama her şekilde güzeliz!