Mstfcnr sağlıkla gelsin miniş hamileliğimi öğrendiğim ilk gün havalara uçmultum şuan kızım 5 buçuk aylık ve biri ben hamileyim diyince ilk zamanlarım aklıma geliyo çok özlüyorum dışarıda ayrı gzüel hamileyken çok ayrı güzel hamileliğimi aşırı özledim bide şu var herkes Bi kıymet veriyo tanıyan tanımayan ben şu yönden şanslıyım eşim bana el bebek gül bebek baktı ne istesem ne desem yapardı aşerme lerim çok güzeldi rüya görürdüm ve rüyada ne görsem eşime söylerdim getirirdi Bi keresinde Bi meyve aşerdim ismini vemriyim onuda rüyada görmüştüm eşime çabuk bul getir dedim aşkım valla türkiyede yok çinde var dedi onada gücüm yetmiyor demişti😂çok güzel günlerdi 2 ci bebeği de Bi 2 3 sene sonra yaparım çok gzüel bir süreç ben çok sevdim hamişkiği ya rabbim sağlıkla sıhatle doğurmaya nasip etsin