Arkadaşlar bebegim alerjik bi bebek ve özel alerji mamasıyla besleniyor diğer tüm alerji mamaları dokundugu için baska mama kullanma durumumuz yok ve su an evolvia rp1 kullanıyoruz çok fazla gaz yaptıgı için rahatsız oluyor içmek istemiyor gaz damlaları vs probiyotikler etki etmedi öneriniz var mı