zey136 Dysondan gönlüm yana ama dyson harici önerebileceğiniz bi süpürge var mı ? Tercihim hafif olması ve çok iyi çekim yapması kablolu süpürgemi sattım çünkü 😂
deniz_063 zey136 dyson hayalimdi eğer dyson almayıp başka alsaydım eminimki beni tatmin etmezdi ve hala dyson hayal olarak kalırdı. v8 aldım keske daha önce alsaydım. biz günlük temizliyoruz 80-80mk evimiz düşük modda gayet yetiyor hızlı modda sadece salon ve mutfak😂
Asyaveannesi04 zey136 ben dyson kullanıyorum arkadaşım da Bosch serie 7 almıştı dikey o da çok memnun 🌺
ahmet4270 Philips kırmızı olanı aldım çok memnunum kesinlikle tavsiye ediyorum ama tabi maddi olarak gücünüz varsa mavisi çok daha güzel
parliament Kesinlikle tavsiyem electrolux ergorapido, 3 yıldır kullanıyorum asla pişman olmadım hem ucuz hem dyson gibi kullanımı zor değil ve evi tertemiz yapıyor.