Merhabalar hanımlar. Oğlum 1 ay 15 günlük . Hiç mama vermedim hep sütüm vardı. Ek gıdada ilk 2 ay tadım bile zor yaptık. Sonra yemeye başladı. Yemek yemeye başlayınca daha az emmeye başladı. Günde 2 kez uyur . Uykulardan önce 1-2 dk en fazla emiyordu. Bugün süt sağayım dedim emdikten 2 saat sonra 30 ml anca çıktı. Göğsümü sıktırdığımda 2 göğsümden süt fışkırıyor ancak eskisi gibi bi süt ünme hissi yok. Çok şükür bir yıl emdi ama sütüm mü kesiliyor napmam lazım çok endişelendim. Gece emmesini de 2 gündür kesmiştim doktoruma sorup iyice sütüm azalır mı bu durumda benle aynı şeyleri yaşayan birileri var mı 😔