Roslin rutinimiz yok. Uykusu geldiğinde kucağıma alıyorum, meme isterse emziriyorum, popoya vura vura dandini dandini eşliğinde pışpışlıyorum. Uykuya geldiyse hemen dalıyor zaten, uykusu gelmediyse de ortama salıp bekliyoruz uykusu gelsin diye. inat edip uyumuyorsa arabayla geziyoruz .