Arkadaşlar yeni aldım bulaşık makinesi ni dün çok güzel yıkadı ama bugün bir türlü çalışmadı .resetlemeye basıyorum olmuyor .sürekli Eco da ve 5 saat ayarlı da tamam dedim öyle olsun baslatabasiyorum başlamıyor. Resetlemeye çalışıyorum resetlenmiyor sinir oldum anksiyetem azdı endişeden ne yapacağımı bilmiyorum zor aldırdım bide bozuksa…