Damla_yagmur canım ben aynısını yaşadım ve doktora götürdüm doktor da göğüs ucu yarası olabilir dedi ama yaram yoktu yani olsa acır zaten hissederdim sonra diyet başladım süt ve süt ürünlerini ben tüketmeyi kestim doktor eşliğinde 1 hafta denedik ve çocuğum inanılmaz rahatladı ne gaz problemi ne kusma sorunu oldu meğer laktoz in tolarensı müş. Kusmakran tahriş oldu diye düşünüyorum çünkü emerken bile kusan bir bebekti