Tmm irşey daha söylim unutmadan eskinin insanları sütün korur derler ya o hasta olmadıysan geçerli iş yani sütümü şuan bizi korumuyor 😁 bizim korumamız lazm artık adet oluyruz ve tekrar gebelik olabilir o yzden süt bizi bu konuda terketmiş oluyr ne haliniz varsa görün diyor yani 😂