busraalparslan1 Ben 6 aylıkken yaptırdım. Sizin endişeleriniz bende de vardı, çocuğun canı yanacak korkusu en fazlasıydı. Ama ilk iki çişte zaten ağlayacak diye kendime kabullendirmiştim. Hiç korktuğum gibi geçmedi. O kadar hızlı oluyor ki bebeğiniz ağlarsa bile canı yandığı için ağlamaz merak etmeyin. Doktorunuza da güveniyorsanız işlem konusunda endişe etmenize gerek yok zaten 😊 biz çocuk cerrahına gitmiştik, işlem toplamda uyuştu etti derken 15-20 dk sürdü sürmedi. Yanınıza bir oyuncak, emzik, biberon vs alın derim. Siz sakin olmaya çalışın, unutmayın mutlu anne mutlu bebek. Zaten anestezi kremi veriyorlar. O ağrıyı alıyor. Bizimki epey hareketli normalde, çiş ağlamasından sonra unuttu gitti yani, dönmeye falan çalışıyordu ilk gün bile. Sürekli ağlamıyor yani, kremleri ilaçları kullanırsınız bir şey olmaz ☺️ Geçmiş olsun şimdiden.