duuyqquu tabiki sora sora öğreneceğiz . Benim de ilk bebeğim tecrübesiz bi anneydim eksiklerim var hâlâ . Zaman geçtikçe bebeğinizi tanıyorsunuz inanın. Huyunu suyunu ne istediğini.. Zaman geçiyor ama nasıl geçiyor bide bana sorun 😁 4 aya gelene kadar düşe kalka geldik bakalım bizi neler bekliyor. Gece emmeyi kesmeniz için çok küçük benimki de küçük . Sanırım ek gıda zamanında kesiliyor yada yaşına girince. O zamanlara gelmeyince araştırmadım hiç 😊🐥