Merhaba! Anneler oglum 7 aylık pzartesi bir anda sesi kısıldı doktpra götürdüm akciger film temiz cıktı hava ve igne verdi onları kullanoyoruz hala sesi kısık sizce normal mi burnuda sürekli akıyor geçer mi çok korkuyorum oğlumda reflü de vardı azalmıştı sanki yine cogaldı ne yapmam lazım akıl verin bana ya