Handemirhan 28 aylik geceleri bazen 2 saat kesintisiz emiyimor su sora dahada takti Gunduzleride oglen uykusuna emerek geciyor dogdugundan beri emzik ve biberon almadi halada biberonla asla bisi icmez sutte istemiyor cok caresiz kaldim ne yapicam ben
RainOverMe Handemirhan ben yaklasık ıkı ay once gece kestım bu arada 27 aylık olacak ama benı ınsanlıktan cıkardı resmen zombı gıbı gezıyrm. 2 ay mı surer ya saka gıbı aynı bebegınız gıbı su ıcmez sut ıcmez bıberon almaz. Inat ettım vermedım yakama asılıyor bır de. Ilgılenen olsa belkı daha rahat gecırırdım gece cınnet gecırıyrdum artık. Salladım malesef sureklı salladım agladı bagırdı vermedım su verdım ıcmıyrdu sonra tek tuk bırkac yudum ıctı tam toparladık gıbı geldı bu arada 5-6 gıbı yıne emıyordu. Sımdı hastalandı yıne basladı memeye toparlasın sıl bastan ona da bahane oldu resmen. Bır de bızımkı gece ıkıde ben yataga gırınce baslıyrdu emmeye resmen uyutmamaya and ıcmıstı sabah 7 ye bazen 8 e kadar artık belamı buluyordum. Mecbur ugrasacaksınıx yapacak bır sey yok. Yoksa bırakmaz. Cogu bır haftada kabullendı dıyor bı heveslendım sevındım ama yok bır hafta oldu yok ıkı hafta olfu yok bır ay oldu yok depresyona gırdım ya artık. Yenı yenı kalkması azalmıstı su verıp masaj yapıp yatırıyrfum o da yoruyor ama sallamaktan ıyıdır. 3-4 defaya dusmustu kalkması dusunun ona bıle sevınıyrm yoksa yatım saatte bırdı tam daldı dıyrm yataga gecıyrm sıl bastan. Karısık oldu k bakmayın cok dertlıyım ya artık dermanım yok su an sallıyrm yatmıyr dıkıslerım agrıyr ıkı seneyı gectıgı halde🤯 neyse bıraz sabır gerekıyr umarım benım kız gıbı degıldır. Gece ılgılenecek bırı varsa cok ıyı olur sızın ıcın cunku yakanıza yapıstıkca bırakması zorlasıyr ısrar edıyor bebekler. Su ıcmese de teklıf edın pıpetlı sulukla verıyrum ben. Arada bır ıkı alır belkı sakınlesır zamanla ıcmeye de baslayabılır. Bızımkı babasını da kabul etmıyordu o yuzden tek basıma cok zorlandım belkı onunla dursaydı daha kolay olurdu. Karısık oldu k bakma stres sınır yukluyum bır saatı gectı halen sallıyrm 🤦🏼
123456sdsd Handemirhan off ya böyle postlar okuyunca içim gidiyor. Keşke benimki de böyle olsaydı o kadar isterdim ki memeyi bıraktıramıyorum demeyi… aylardır sağım yapıyorum memeye ha döndü ha dönecek sorun meme değilmiş çok sonradan anladım oğlum süt mama yemek hiçbir şeyi sevmiyor.. öbürleri önemli değil de keşke anne sütüne düşkün olsaydı her şeyimi verirdim bunun için 😔
Mervekkec Handemirhan aynı bizde öyleydik sütü asla ağzına sürmüyor artik uyurken etmesinden fenalık geçiriyordum 1 aaat 2 saat çekince zink klkiyordu geceleri yat kalk olmuştum. Anlattım önce 2 hafta uğraştım olmadı bnde ucuna Karanfil yağı deydim acı geldi sen büyüdün artık abi oldun o yüzden acımış sut ddim. Yatarken meyve yemek istedi yiyip uyuyor artık 2 gün sordu her seferinde isteyince sürdüm kokusunu alınca acı abis oldum ddi öyle öyle birakti
Pasaannesiiii Bende sağlıklı yollardan denedim psikolojisi etkilenmesin diye,oğlum sut bitti,oğlum artık sen büyüdün vs bana mısın demedi,Bi kaç hafta sonra baktım olmuyor Bi gün sirke surdum kokusunu duydukça uzaklaştı
cydcvk RainOverMe sanki bu yazıyı ben yazdım. Şimdi bizim iş daha bomb.k oldu memeyle uyuyum ayakta mı uyuyum karmaşası var. 1 saat emdi 1 saattirde ayağımda sallıyorum gece milyon kez kalkıyor 30 aylık olcak. Sirke salça ne buldumsa sürdüm ıslak mendille silip yine emiyor. Bu seferde gece uyanıp beni salla diyo sallarken memee diye ağlıyor şu an hala sallıyorum kaça kadar sallarım o bile belli değil zaten uyusada 10 dk sonra uyanacak ben hayattan bezdim
Handemirhan RainOverMe anlayabiliyorum gece saat 3 de kalkiyor 5 6 surrkli memedr uyuyor buyudugu icin artik sikica yapusiyor biraktiramiyorumda gunduz ile baslicam sanirim gecd uyku sersemi daha kolay unuttururum diye dusundum ama hayirlisi 😪 cocuk 3 yasina giricek
RainOverMe cydcvk aynı benım kız sırke surdum dıye bunalıma gırdı bant yapıstırıyrm sokuyor psıkolojısı bozulur dedıler dıye salca suremedım sırkede bıle yerlere yattı kafayı gomuyordu aglıyordu, kendını soyutladı artık dedım barı gunduz emsın razıyım yeter kıngece bıraktırayım, gece cekılmez hal aldı artık. Ikı aya yakın suredır gece ıcın cebellesıyrz azaldı dedım sımdı de hasta oldu yapısıyor kıyamadım ama tekrar basa sardık emınım yıne aynı seyler olacak. Sız ne zamandır bıraktırmaya calısıyrsunuz. Durduracak ılgılenecek kımse var mı. Her gece yatarken bır ıkı saat arası sallanıyor tabı once emıyor da. Sımdı bıraktım bacaklarım pert bır de uyusmus
Ekin-melek22 cydcvk kendi mi siliyor bir de ıslak mendille 😅 akıllıya bakın ya. Yerin onu ben. İnşallah sağlıklı şekilde bırakır bir an önce meme kenesi 😀
Handemirhan Mervekkec cok etkilenen bir coflvuk sut bitmis deyince bile aglamakli olup duygusallasiyor o yuzdrn cok afalladim
RainOverMe Mrl06 postları goremıyrx kı bır de bu cıktı ne kendı postumu ne baskasınınkını goruyrm barı kendı postumu gorebılseydım😅
cydcvk RainOverMe hhhaagasg aynısını yaşıyoruz hazirandan beri bırakmaya çalışıyorum 5 ay oldu. 2 hafta önce grip oldu hadi dedim sürmeyim bişey yine başa döndüm. Gün 24 saaat biz 20 saat memedeyiz. Kalan 4 saatte ayakta sallıyorum. Yardım eden eşim var ama istemiyor kimseyi yapışık geziyoruz
RainOverMe cydcvk bu yapısık bı benım kız sanıyrdum 😅 babasının yogun olmasına baglıyrdum ama alakası yok sanırım. Emen cocuklarda oluyormus bu baglılık. Bızımkı emıyor tam daldı dıyrm kalkıyor ee ee ee dıyor sallamam gerekıyormus🤣bır de kafayı gerı atıyor salla sallayabılırsen😵💫
Srkyseda Benim bebegimdw 18 aylık bıraktırdım ama gelinde bana sorun nasıl bıraktırdım benimki kücük olmasına ragmen sizin cocukla3 büyğk artık herseyleri bildikleri icin cok zorlanıyorsunuz bende zorlandım ama bu konuda en önemli sey kararlı olmak agladı oglum yemedi icmedi birsey inat ettik doktora gttim doktor dediki kararlı degilsen baslama sakım bebegin psikolojisiyle oynarsın bi bıraktır bi basla vs diye bırakma evremizde hasta da oldu agzına bir lokma koymadı cok dusundum agladım vereyim vs diye ama verseydim butun cabam bosa gidecekti bebegiminde oyle bende knustum ettim buyudun vs diye ama olmuyor oyle yine tabiki konusun ama demem o ki karralı olun benimki 1 hafta sürmüştür sizinde 3 hafta beljki 1 ay surecek bilemeyiz ama eninde sonunda alısıyorlar yemiuor diye de üzülmeyin hen cok üzüldüm agladım ama yiyorlarmis ac kalınca onu ogrendim
RainOverMe Handemirhan bir deneyın bakalım umarım sız basarırsınız bızımkı gunduz bıraktırmaya calısınca cok bunaldı o yuzden geceyı halledetmeye calıstım. Kolay gelsın cok zor buyuduklerı ıcın
Mervekkec Handemirhan duygusal bağ kuruyorlar ama hen sizin için hem onun için daha iyi. Gece kalkmıyorum uykumu alıyorum gündüz onunla daha dinç ilgileniyorum. Hayatta ağzına bsy surmuyordu oda sadece meme vardı şimdi şükür herseyi yemeye basladu
cydcvk RainOverMe aynı çocuktan bahsediyoruz bence. Benim kız arada size mi gidip geliyo acaba😂kafayı geri atıyor bi de kafa yastıktan düşüyor öyle salla dio
RainOverMe cydcvk copy paate yapmıslr seri üretim gibi bebelerımız😅 her sene bı yas sonrası ıcın duzelecek dıyorlar 1 yasına gırsın 2 yasına gırsın sımdı de 3 yasına gırsın oldu. Bı komsumuzun oglu boyleymıs duzelmıyor hıc hayal etme dedı. Inanın bu bana daha ıyı geldı en azından kabullenırım duzelecek dıye beklemekten cok yoruldum😅🤦🏼🤣