Doğdugundan 2 hafta sonra hayat kabusa döndü gün 24 saat ve biz sadece 2 saat uyuyoruz parça parça gazı çıksa bile ağlıyor katılarak hiç bir şekilde sakinleşmiyor damlalar işe yaramıyor , daha kötüsü artık sütümde gelmiyor mama veriyorum mecburen bu beni daha da çok üzüyor yorgunluktan hastanelik oldum sinir sistemlerim çöktü artık, 5 dk bile rahatım yok şuan 51 günlük ne zaman geçer bilmiyorum sizler bu durumda ne yaptınız nasıl başa çıktınız.