Bebeklerinize bu havalarda ne gıydırıyorsunuz yada nasıl giydirilmeli 2 ay 15 günlük bebeğim bi kolsuz zıbın üstüne kollu zıbın onun üstüne bi penye ( bazen kazak hafıf kalın )üstünede yelek gıydırıyorum üşüttü bebegım yada ortalıkdan hastalık kaptı boğazları dolmuş antıbıyotıkle ıburamın soğuk algınlığı kullanıyorum şapkada takıyorum cevremdekıler sen cocugu duzgun giydirmıyorsun dıyolar daha ne gıydırımem gerekıyor acaba ? Altınada kalın külotlu çorapla bi pantolon gıydırıyorum