bsrncndn doktorunuza mutlaka danışın bebeklerde solunum düştüğü zaman hızlı nefes alır verir gaz çıkarırken kaka yaparken ikinirken vs normaldir ama uykudayken oluyorsa mutlaka bi danışın bizimde solunum problemlemimiz varda evde saturasyon cihazı kullanıyoruz 18 günlük