Benim bebeğimde de balgam vardı. Kayınvalidem pekmezle zeytinyağını kaynattı ılıyınca oğluma tatlı kaşığıyla 2 tane içirdi 2,5 aylıktı ilk başta ne yapıyor bu kadın dedim içimden sonra yarım saat sonra felan bir balgamlı kustu pekmezi de kustu tabiki inanamadım ve çok rahatladı bir saat sonra felan ben dedim verelim diye sonra kakasıyla çıkardı sonra yine ağzıyla kusarak. Ama inanılmaz rahatladı. Denemenizi tavsiye ederim.