Leose Merhaba hanımlar. Biz 9. Ay aşımıza geç kaldık 9 ay 20 günlüğüz şuanda. Birde hastalandı hastayken vurulmuyor zaten diye biliyorum. Siz bebişlerinize tam vaktinde mi vurdurdunuz.
arya-1604 Leose hiçbir aşı vaktinde vurulması hep hastaydık 9. Ay aşısı ocakta inşallah o vaktinde olur
Leose İnşallah. Bizimde önümüzde ilkokula başlayan bir abi olduğu için hep hastalık durumları gündemimizde. 🥴
burcuo guzelbebegimmmm 9.ayında çağırdılar bizi de ama çocuk doktorumuz yaptırmayın fazladan yapıyorlar onu dedi. Anlamadım açıkçası, hangi aşı olduğunu da sormayı unutmuşum. Kafam karıştı benim de. 7 aylık henüz bebeğim.
Leose @“guzelbebegimmmm”#p23451427sağlık ocağındaki hemşire aradı söyledi. Bende bilmiyordum. Ama 8. Ay aşısınıda ben hiç duymadım en son 6 aylıktı