Bebeğim 16 aylık. Hergün aynı şeyler yaşamaktan okadar yoruldum ki. Artık sinirimden ağlıyorum psikolojim bozuldu. Sabah uyanır öğlen uykusu gelir uyutmaya çalışırım en az ayaklarımda 1 saat sallarım koyarım beşiğe 15 dk sonra uyanır. Akşama doğru uykusu gelir uyutmaya calısırım uyuyana kadar
Bin kere direniyor ya kendini yastıktan atıyor ya ağlıyor ama uykusı var gözünden uyku akıyor ama yinede uyumuyor. Sabah bizimle kalkıyor akşam bizimle yatıyor eşimle birbirimize ayırdıgımız 5 dakkamız bile artık yok. eşimle hiçbiiey paylaşamıyoruz. Çok mızmız sürekli huysuz ve hiçbişeyden memnun kalmıyor. Artık bugün bağıra bağıra ağladım sinirlerim boşaldı. Gerçektne çok yoruldum ya çok bedenim zihnim herşey okadar yorgunum ki. Tuvalete bile gitsem orayı tatil yeri gibi görüyorum 5 dk kendimle
Kalabildim diye. Ne olur geçecek diyin artık sabredecek gücüm kalmadı