Bugün tam 3 aylık olduk.. sabahtan beri bı huzursuzluğu vardı. Akşam iyice arttı. Bir kere kaka yapardı normalde bugün 3 kere yaptı normalden biraz daha farklı olarak 🥺 kusan bir bebek değil yani bir iki damla kadar akardı agzindan ama babasının üstüne biraz kusmuş biraz yemesi için zorladım ondan olabilir evham yapma dedi ama içim içimi yiyor.. ateşi yok şükür iştahı da iyi. Bir ay zaten yoğun bakımda kaldı 🥺 hasta olmasından çok korkuyorum sinirden ağladım resmen. Yoksa diyorum huyumu değişiyor atak haftasimi geldi anlamadım 😥 yardım edin lütfen 🙏🏻