Kızlar selam 11 aylık oğlum için 6 ay ocean microfer kullandık demir değerlerimiz düşük çıkınca 0,5 değil 1 ml olarak devam ettik.Ancak son kan tahlilinde daha da düşük çıkınca (5 çıktı 😞) doktorumuz 1 ölçek ferro sanol B kullanmamızı önerdi.1 haftadır kullanıyoruz tadı ve kokusu gerçekten çok kötü zorla içiriyorum.Meyve suyuyla bile içmiyor maalesef oğlum hemen anlıyor. Benim sorum şu 1 ölçek diye bahsettiği içinden çıkan ölçeğin tamamı mı ? Yaklaşık 15 ml falan yapıyor o çünkü.Çocuğu i için Kullanıp faydasını gören var mı ? Bir de dişleri karartıyor diye yazan çok böyle bi sorunla karşılaşan var mı cevaplarsanız çok sevinirim😞