ececelikk33 Bebeğim 4 aylık 3 ay boyunca sütüm fazla olduğu için sağıp buzluğa atmıştım neredeyse 80-90poşet olmuştur. Hala da emziriyorum onları ne yapacağımı bilmiyorum atmaya da içim el vermiyor 🙁 var mı böyle dondurucudaki sütleri değerlendirmek için fikirleriniz? Yada ihtiyacı olan varsa yine yardımcı olabilirim mersindeyim…
ssari1903 ececelikk33 anne sütü bağışlıyorum diye post açın eğer bağışlamak isterseniz çok kişiye yardımcı olursunuz :) 🙏🏻
atlasannesiii ececelikk33 ek gıda sürecinde verdiğiniz purelere karıştırabilirsiniz bebeğinize süt banyosu yapabilirsiniz. Keşke hepimizin bol bol sütü olsa maşallah size
ececelikk33 guzelbebegimmmm bebeğinize yetecek kadar olması kafi bence ne az ne çok öyle düşünmeyin lütfen 🙏 şifa olsun bebişlerimize
1_anne ececelikk33 konudan bağımsız belki ama sütünüzün artması için neler yapıyorsunuz neler tüketiyorsunuz
Kartanesi_ Birikenleri ilik suda eritip ilik şekilde verin tarihleri gecmesin sonra yine sağım yapip saklarsiniz
Kvs Buzlukta olanlardan werin , 1 2 öğün onlarda n verin , göğsünüz dolunca siz emzirin. Göğsünün boşalmazsa dondurucuya atın , eskiler çöp olmasın
guzelbebegimmmm ececelikk33 bebek sütünü buz kalıplarına koyup her sabah yüzüne süren arkadaşım vardı. Cildi bebbeek gibiydi. Bide bebeğine süt banyosu yaptıranlar vardı. Onun da cildine çok faydalı. Banyo suyuna ekliyorsunuz
KubraKaranKaya 1_anne benimde öyle çok şükür sütüm. İmom latte içiyorum. Hipp natal çay. Birde lactamil içiyorum bol su
Gny18 ececelikk33 bebeğin ek gıdaya geçtiğinde onla mamasını yapabilirsin canım. İnternetten araştır bir sürü çeşidi var.
Bgnm23 Ben instagramda sutanneblog diye bir sayfaya yazmıştım aynı şehirde olduğum bir bebeğe bağışlamıştım sütleri hala site aktifmi bilmiyorum ama bir araştırabilirsiniz
LaMamaDellaCicala ececelikk33 yogurt yapabilirsin meyveli ek gide surecinde yada ev yapimi yogurtla karistirip verebilirsin avakado ile karistirip verebilirsin yazin dondurma gibielineveriyorlar dis kasintisina iyi geliyormus