gulbahcesi_ Kızlar merhaba ben doğum yaptım 2 ay regl olmadım emziriyorum diye sanırım fakat 2. Ayın 21 22snde oldum fakat bu ay 22si geçti regl olmadım korkup test aldım negatif çıktı böyle olması normal mi acaba
Denizelif34 gulbahcesi_ Evet emzirmeden dolayı normal bende öyle olmuştum bayağı düzensizdi hatta 1 ay içinde 2 defa regl oldum doktora gittim hem kistim olduğunu söyledi hemde emzirdiğim için hormonlar farklı çalışıyormuş
Nsumeyye1007 gulbahcesi_ bende 5 ay doğum yapalı geçen ay oldum bu ay daha gelmedi ürküyorum hamile degilimdir inşallah 🤷🏼♀️🙈
Dilaraata gulbahcesi_ bu kisiden kisiye degisiyor bence bende emziriyorum ama dogumdan beri her ay duzenli sekilde gordum adetimi. Bi arkadasim var o 1 sene sonra olmustu mesela
gulbahcesi_ Denizelif34 Evet benimde kistim var sağ yumurtalığımda fakat hani başta olmadım dedim emzirmeden dolayıdır sonra 2 ay geçince oldum regl fakat 3. Ay oldu olmadım o biraz ürküttü yani kolluyoruz ama ne kadar korunma olsada korkuyorum sağolun teşekkür ederim normal o zaman 🥰
gulbahcesi_ Nsumeyye1007 inşallah hiç olmasaydım bende derdim emziriyorum fakat oldum şimdi olmuyorum sakıncalı 😂
gulbahcesi_ Dilaraata ama ben olmadım sonra oldum smdi de olmuyorum hani hiç olmasam tamam dicem ama olup sonradan olmaması normal midir ki
Dilaraata gulbahcesi_ dogumdan sonra bi duzensizlik normal diye dusunuyorum ama tabi danismak lazim yinede gebelik olma ihtimali var mi acaba🤭
gulbahcesi_ Dilaraata dün test aldım yaptım negatif içim rahat o yönden rahatladı yani düzensiz oluyodum ona bide yoruyorum emzirdigim için felan diyorum bakalım bişe olmaz inşallah 🥰
kubratd Ben de bu soruyu sormak istiyordum. Ağustosta doğum yaptım, ilk defa geçen ay regl oldum. Bu ay olmadım gününü de geçti endişelendim ben de. Henüz test yapmadım umarım normaldir
gulbahcesi_ kubratd Aynen bende Ağustos ayında doğum yaptım geçen ay ilk kez oldum bu ay da olmadım korkup test aldım negatif çıktı doğum sonrası düzensizlik normal diyorlar ama insan ne kadar bilsede korkuyor