Sevilay_ Arkadaşlar 2 hafta bir hastalanıyo bebeğim. Ateş burun akıntısı öksürük resmen yakamızı bırakmıyor. Siz neler yapıyorsunuz bu süreçte benim gibi yaşayan var mı