atesvesu Kızlar bebegım 9 aylık ve bugun ona balık verdım balık tazeydı onda sıkıntı yok ama emzırdıgım ıcın korkuyorum bısey olmaz dimi??
Nimess57 atesvesu bi şey olmaz bence oğlum 2 yaşında ve ben buzlukta tuttuğum balıkları yedirdiğimde de emdirdim bi sıkıntı olmadı hem neden olsun ki benim hiç aklıma bile gelmemişti böyle bi şey ☺️
atesvesu Nimess57 ya balık ve süt ya ikisi zıt normal şartlar da zehirler dıye bılıyorum hanı cokta sevdı
birminikbebekannesi atesvesu hayır bişey olmaz öyle olsa mama ile beslenen daha sıkıntılı olur benim bebeğim 7 aylık bende balık veriyorum gece de devam sütü içiyor
atesvesu birminikbebekannesi sımdıye kadar korkudan balık vermıyordum valla oglum cok sevdi artık hep verırım
Nimess57 atesvesu aynen ama bizim burda balıkla ayran yoğurt yedikleri için herhalde bana normal geliyor 😂 ben içemem mesela ama bi şey olduğunuda daha görmedim. İçin rahat olsun ☺️
Badeftm Benimde bebeğim 9 aylık balık yedikten sonra emiyor herhangi bir sorun yaşamadım içiniz rahat olabilir
Azraada58 atesvesu bende gecen hafta verdim 8 bucuk aylık 2 saat sonrada mama verdim ama gece saat bası kalkıp baktım korkmadım degil cok korktum bişe olur mu diye şükür korktugum gibi olmadı