zumraylc SerpilG SerpilG nodullerı buyukmu annenızın bende ızmırdeyım hangı hastaneye gıdıyor annenız
SerpilG zumraylc özele çıktı mahir Akyıldız. Doktor. Balıkesir de oturuyoruz biz. Nodül kaç bilmiyorum ama büyüme oldu izmire çağırdı gidip geldi kontrol sıklaştı 4 aya çağırdı. Birden fazla var.
Woody zumraylc Valla dışarıdan belli oldugu dönemler de oldu. Bazen fotograflarda çok belirgin oluyor hatta. Ancak ağrım olmadı. Başka bir sebebi olmasın? Bence etkilemiyorsa ve zararlı değişse boşa ameliyat olmayın.
zumraylc Woody bıyopsı omermedı cunku kotuyse dagılır dedı bılmyrm ıyımı kotumu dıye bende hıc ama hıc ameliyat ıstmyrm agrı olunca dayanamıyorum sız takıpe gıdıyomusnz ben bır kere gıttım
zumraylc Woody ben cok zayıfım halsızım öncelerden kalp atısım hızlanıyodu blmyrm ondanmı kan degerlerım ıyı oldugu ıcın o yapmaz dedı ama yarın baska doktora gıtcem
Woody zumraylc eskiden 6 ayda bir gel diyorlardı. 18 yaşından sonra takipli oldugum çocuk bölümü bıraktı tabi beni. Biraz savsakladım ama yılda bir gitmeye çalışıyorum. Eğer kötü huylu olma gibi ihtimali varsa olun tabi ameliyat. 1 teyzem ışın tedavisi aldı, biri ameliyat oldu. Sıkıntısız atlattılar.
Woody zumraylc Gittiğimde boyutuna bakıyorlar. Kan alıyorlar. Takip edelim diyip gönderiyorlar. En son hamilelik öncesi baktırmıştım. Çoğalmış demişti doktor. İyi hatırlattınız. Ben de randevu alayım. Huyunu anlamak için de örnek alınması gerekiyor sanırım. Hiç işlem yaptıramadım ben
zumraylc Woody bana dırek ameliyat dedı cunku benım bır tamrsı cok buyuk suan baska hastaneye gtcem bakalım
Woody zumraylc Dönem dönem halsizliğim oluyor ama demirim çok düşüktü benim. O etkiliyordu.o sorunu çözünce rahatladım. Olumsuz bir şeyini hissetmiyorum sanırım. Zaten etkilemesi için kan değerlerinse değişim olması lazım diye biliyorum. Başka bir sebebi olabilir mi halsizliğinizin
Woody zumraylc Ankarada gidiyorum genelde hastaneye. Eğer özele gidecekseniz web sitelerinde doktorların uzman oldugu alanlar yazıyor. Guatr konusunda uzman bir doktora gidin araştırarak. En azından bir açıklama yapar, içiniz rahatlar..
zumraylc Woody ben ızmırde otryrm medıcal parka gıttım hemen ameliyat dedı yarında ekol hastanesine gıtcem bılmyrm nasıl bakmm lazım netten
Sevvaldal Deletedmom0042 bende 2 sene önce vardı 2.5 cm civarı. Bu sene gittim yoktu. Bazen yalancı nodül oluyor dediler. Ama tiroidim var ilaç kullanıyorum hergün. Dereotu öneriyorlar her sabah. Bir araştırın isterseniz. Geçmiş olsun🙏
cocomelon Deletedmom0042 zencefil yoğurt karışımı ve dereotu çok iyi geliyormuş bende nodüller var sürekli takipteyim
Berennuma cocomelon merhaba zencefil dereotu kullanıp fayda gördünüz mü ben de kullanacağım da benim de var nodül