selam kızlar 3. dogumum 3 de sezeryan oldu 17 gün önce dogum yaptım dikislerim düzelmeye basladı asıl sorunum dikis yerimin üst kısmı karın bölgem hem derime dokunnca hemde icerden öksürük hapsurukta tatlı tatlı acıyo bu nden olur icerden dikislerimde sıkıntı yoktur demi acıkcası bu beni korkuttu destek olan olursa sevinirm
[>!~~_**dikislerim**_~~](https://) düzelmeye basladı asıl sorunım tam dikislerimin üstü karnımda hem derime dokununca hem de egilince öksürüp hapsurunca bi acı oluo bazende tatlı tatlı acıyo bu neden olur sezeryanla ilgilimidir dikislerim icerden acılmamıstır demi korkuorm yardımcı olursanız sevinirm!<