Arkadaşlar merhaba. 19 aylık bir bebeğim var. Doğdugu günden beri bagırsakları ile alakalı sorunu var. Zaten kolik bir bebekti hala gazlı bir bebek. Önce laktoz intoleransı dendi daha sonra alerji testi yaptırdık bağırsak tepkili besin alerjisi çıktı ancak 1 yaşında yaptırdıgım için doktor az az herseyden yedirmemi zamanla düzeleceğini söyledi. Ancak 19 aydır ne geve uykusu ne gazı ne karın agrısı düzelmedi sürekli hırıltısıda var. Ancak son zamanlarda poposundaki pişik azdı mantara çevirdi oğlum kaka yaptıgı an kakasının değdiği her yer anında kabarıyor ve kanıyor. Hangi ilacı kullandıysam asla geçmedi. Bagırsaklarında ne gibi bir sorun olabilir yaşayan varmı böyle bir durumu. Resmen kakasını yaptığı an ki bekletmeden alıyorum kakası değdiği gibi kabarıyor ve zamanlada kabaran yerler yara olup kanıyor kısır bi döngü içerisindeyim. Lütfen başına gelen varsa bana bi akıl versin.