yasmin19_ Anneler bebegim 5ay 8 günlük arada corbardan meyve purelerinden tattiriyom ama tadiyo cok yemiyo yemicek diye cok korkuyorum ilerde siz bebeginize ilk ne zman basladnz nasl alistiridn,z
birfincantuzruhu yasmin19_ 5 aylıkken başladım ben süt alerjisi vardı diyet yaptım emzşrdiğimçşn doktor önerisiyle diyet açmak için başladık. Anne sütü alıyorsa ve ekstra Bi durum yoksa 6 ayı bekleyin derim.
zkaradeniz0426 yasmin19_ valla bizde 5 ay 9 günlük olduk ben tam 5 ay olunca vermeye başladım hiç tadım falan yaptırmadım sabah kahvaltisi yumurta sarısı 1 çay kaşıgı pekmez 2 tane cici bebe öğlen patates ve havuç çorbası akşamda yoğurt yatınca mama verip yatırıyorum tabi ara öğünde mama veriyorum maşallah çok şükür güzel gidiyoruz inşallah hep böyle gideriz
SeydAlyaMina yasmin19_ İkiz bebeklerim var 4 ay atağı sanırım emzirirken ağlama krizi huysuzluk derken emmede sorun yaşadım kilo artışı durdu haliyle. mama biberon tutmadılar bende 4 ay 20 günlük başladım gece uykusundan önce ev yoğurduna cibi bebe katıyorum yiyorlar azar azar gün içerisinde yemiyorlar farklı birşey de yemiyorlar. Şuan 5 aylık olduk ufak ufak kahvaltı gün içerisinde öğünlerde vermeyi planlıyorum.
yasmin19_ Yardimci olursanz tadimlik.mi veriyosunz yoksa doyumluk mu doyumluk asla yemiyo mama ile besleniyo
Zynp3444 yasmin19_ bizde tadımlık yiyoruz şuan doyumluk vermek doğru olmuyor zaten sadece tadımlık 6 aya kadar alışır ondan sonra doyumluk yemeye başlar
yasmin19_ Zynp3444 insllah yer zar zor yutuyo kasik mamasi flan oyle kasik kasik yemiyo mesela tadiyo agzini burusturuyo alisir insallh
Merve6421 Bn tadımlık verıyorum beste basladım altıdayız hala tadıyor corba szınkındense tuzsuz ona ayırın salcalı vermeyın harıcı uc gun kuralıyla alıssın ben oyle yaptım iştahlı bebek maşaallah
Ayfertosun Bende 5 aylıkken başladım tadımlara 3 gün kuralıyla tam 6. Ayı bitirdik hastalandı hiç bir şey yemedi şimdi 0 dan başlıyoruz zorlama yapmayın tadımlarla devam istemediğinde bırakın yemek saatlerinde beslemeye çalışın sizinle birlikte olsun sofrada daha iştahlı oluyorlar
SeydAlyaMina yasmin19_ Kahvaltıda yumurta sarısı peynir tek olarak karıştırmadan iyice ezerek minik minik verdim gün içinde pirinç unu su ile yaptım mama kıvamında yemediler emmeye devam ediyorlar güçde olsa ama kahvaltıda deniyorum minicik de olsa tattırıyorum ki alışsınlar diye.
Ayfertosun yasmin19_ 5 aylık oturdu ama sadece tadımlarda oturttum tadımlar bitince kaldırdım desteksiz oturmaya başladığı zaman sınırsız koyabilirsiniz