Babyb gazlı bi bebek mi? Bende de aynı sorun var 2,5 aydır yemiyor her yolu denedim ama gazdan olduğunu çözdüm. Sancısı geldiği anda ıkınıyor ağzında biberon varken sonra itiyor ağlamaya başlıyor. Bir de avent biberon kullanıyorsanız ayına göre başlık değiştirin mutlaka. Biberon ucu az veya çok akıyorsa ondan da yemez bebekler. Kabızlık varsa yemez alerjisi varsa yemez idrar yolu enfeksiyonu varsa yemez hepsini kontrol etmeniz ve ettirmeniz gerekiyor. İştahı yok falan diyor bazı büyükler ama öyle düşünmeyin yiyen çocuk birden neden yememeye başlar yani mantıken. Ben 4 mama 5 biberon değiştirdim hepsine aynı yaptı.