birfincantuzruhu Leylamleyla eskiler doğru söylüyor annem hep derdi bana sakın üşütme özellikle ayaklarından yaran ağrır diye hiç takmazdım 2 yıl oldu doğum yapalı taşınma sürecin oldu o süreçte Bi tık üşüttüm 2 yıl olmasına rağmen sızlamıştı 1 gün boyu.
Asya2880 Leylamleyla benimde ağrıyor ya dikisimi doktor hiç iyi yapmadı hep acaba ondan mi diyorum bende
mombunny Leylamleyla aa benimde 4.5 ay oldu 2-3 gündür ağrım var gibi mutfakta tezgaha değince bile ağrıyor sanki