Minagzr 3 ay önce sezeryan doğum yaptım bebeğimi emziriyorum henüz adet görmedim sezeryan doğum yapan ve emziren annelerim siz ne zaman gördünüz kaç ay görmemek normal kabul ediliyor?
Denizdefnee Minagzr tabiki nirmal bende sezeryanla oldum 7 ay olmadim adet herkesin farkli sıkıntı yok
damla-6992 Minagzr Ben de aynı siz gibi 3 ay önce doğum yaptım hala olmadım. Bekliyorum bakalım normal o zaman bu durum
Minagzr Denizdefnee Anlıyorum bilgim olmadığı için acaba doktoruma danıssammı dedim ama genel bi durum galiba
Eliflina05 Adakaybike adetlerniz nasil oldu peki hanimlar bende sezeryan oldum adetimi oluyorum da cok fazla oluyo bebegim.bir yasina grcek hala duzene girmedi duzensiz ve cok fazla oluyorum normalmidr acaba
Adakaybike Eliflina05 Benim ilk adetten sonra düzene girdi ama bazen 3-4 gün ya erken ya geç gelebiliyo doktorlar genelde normal diyo ama isterseniz sizde kendi doktorunuza sorabilirsiniz