Nazliiicn1131 Doğumdan sonra kaç kontrole gittiniz dikişimde hafif bi cikinti kalmış benim normal doğum yaptm sizce gecermi yıksa muayene olaym mi
Adakaybike Nazliiicn1131 Sezeryanla doğum yapmıştım 2 kez kontrole çağırmıştı doktorum ama o dikişş konusunda aklınızda soru işaretleri kalmaması için gidin derim
1morportakal Nazliiicn1131 Doğumdan 3. gün sonra ve 2 ay sonra gittim. Bende de hafif bi çıkıntı var keloid dedi doktor aşırı iyileşmeymiş madescar verdi. Normal doğum yaptım bu arada
Nazliiicn1131 1morportakal çok teşekkür ederim bende tekrar muayene ye gitmeliyim o halde degilmi krem vs kullanmak icin
1morportakal Nazliiicn1131 Tabi tabi doktor kontrolünden sonra başlayın mutlaka belki sizinki farklı bir durumdur