Arkadaşlar bebeğim 6,5 aylık son bir haftadir sinirlendiğinde ya da sıkıldıysa falan böyle çirkin ol deriz ya hani burnunu buzerler öyle yapıyor. Öyle yapıp 2-3 kere burnunu çekiyor. İlk başta burnu tıkalı falan zannetmiştim rahatsız oldu sumukten diye düşünüyordum da hep yapıyor ya nedendir acaba normal mi?