Kızlar bu sabah sprail taktırdım ama sabahtan beri belimde ve kasığımda adet sancısı gibi sanci var ne zaman geçer bu birde adetli iken taktırdım ama sprailden sonra kanamaların uzun bir süre devam edebileceğini söyledi 10 gün sonra özüre girip abdest alabiliyorum dimi