Merhaba kizlar. Benim ilk dogumum normal oldu. Dogum sonrasi vajende degisiklik gorunce dr a gorunustum iki farkli dr rahimde mesanede orta dereceli sarkma var demislerdi. Simdi 3 yil sonra yeniden bebek bekliyorum. 34 haftalik hamileyim. Suana kadar orasi ayni gibiydi ama son gunlerde gorunumu degismis ilerlemis sanirim sarkma. Dr uma bu durumdan bahsettim. O ilerler, normal dogumla birlikte bu sorun artar. Sezaryen daha iyi olur. 39 . Haftaya gelince bakalim sezaryene alalim olmazsa ondan once muayene edemem cunku dedi. Boyle bir durum yasayan var mi acaba.
Epey canim sıkıldı, iliski konusunda cok sorun oluyor, kendimi cok kotu hissediyorum. Ikinci de nasil olur kimbilir. Sezaryen cozum olsa neyse de gebelik haftasi ilerledikce sorunda artacak zaten