Duygu2020 merhaba. Doğumdan sonra geç gelişen bel ağrım var benim de , yani ilk zamanlar yoktu sonrasında başladı. Spinal sezeryan oldum , 15 ay önce. Belim sırtım hatta karnıma vuran ağrım oluyor, ilk ayağa kalktığımda tam basamıyorum ayak parmaklarım uyuşuyor, ilk kalktığımda tam doğrulamıyorum. Kadın doğum doktoruma gittim doğumla ilgili bi sıkıntı yok.çok da araştırdım. Kendim de diş doktoruyum mesleki olarak zaten boyun fıtığı başlangıcım vardı. Bir çok doktorla görüştüm öncelikle anesteziden dolayı böyle bir ağrı olmuyormuş . Fizik tedaviye gittim eğer emzirmiyo olsaydım ilaç verecekti o rahatlatıyormuş ama emzirdiğim için veremedi. Fibromiyalji olabilir diye düşündü. MR çekildi , belimde 3 tane fıtık çıktı. Şimdi fizik tedaviye başlayacağım bakalım geçer inşAllah. Geçmezse beyin cerrahisine tabi..