belisimmm Bebeğinizin kardiyoloji kalp kontrolüne kac aylıkken göturdunuz kızlar ona göre randevu alacağım da
Kuzeymomss belisimmm 5 aylıkken görüşmüştüm, 2.5 aylıkken covid geçirmişti o yüzden kontrol edilmesi gerekiyordu
Denizdefnee belisimmm bizde üfürüm oldugundan dogumda bakildi 3 6 ve 1 yasinda bakildi 2 de tekrar gitcez
1morportakal belisimmm 1 haftalıkken götürmüştüm. Kalbinde 2 delik oluyormuş her doğan bebeğin biri hemen kapanıyormuş diğeri de 6 ay içerisinde kapanıyormuş. Bizim ilki kapanmıştı diğeri için de 6. ayda kontrole götüreceğim
belisimmm Kuzeymomss hmm geçmiş olsun cnm bana doğum yaptığımda 6 ay sonra kontrol edilecek diye söylenmişti `
LadyNiss @belisimmm teşekkür ederim kontrolümüzde soracağım.. kaç doktor değiştirdim sırf bu sebeple tam anlamıyla yonlendirmiyorlar göz muayenemizi bile kaçırmıştık zamanında söylenmemisti 🤦🏻