Sedaprlakca valla benimki de aynı yere koydurtmuyor kendini sebepsizce ağlıyor ben bazen müzik açıyorum ara ara oyun halısına bırakıyorum tabi çok uzun durmuyor en fazla 5 dakika sürekli konuşuyorum böyle böyle geçiriyoruz günleri bu günlerin biteceğini düşünerek 😂😂😂