YigtnAnnesi güvendiğiniz herhangi bi doktora gidebilirsiniz, ben antibiyotik vermiyim diye götürmedim, doğal yollarla atlatmaya çalıştım fakat demek ki her hastalıkta yeterli olmayabiliyomuş doğal yöntemler. Başta sadece boğaz ağrısı vardı, sonra burun akıntısı, balgam, öksürük, kusma bu şekilde git gide kötüleşti