Elifff11 Selam kızlar , hastayken neden bebeklere aşı yapmıyorlar 4. Ay aşısı olcaz 1 haftadır ilaç kullanıyoruz tam iyileşmedi bende pazartesi işe başlıcam yarın yaptırmak istiyorum
Kereminannesiii Elifff11 sağlık ocağına göre değişiyor galiba benimde oğlum hastaydı doktoru onay vermedi ama sağlık ocağına kalsa bir şey olmaz vuralım modundayım. Doktorunuza danışıp yaptırabilirsiniz.
AslanannesiAyse Elifff11 bende bugün gittim oğlum biraz grip olmuş diye aşısını ertelediler çünkü bağışıklık gerektiren bir şey dedi hemşire bu arada biz 1,5 yaş aşımızı olcaz inşallah
Elifff11 Aşıdan sonra ilaçları kullanmanın zararı olur mu yine ebeye de sorucam da tecrübeli annelerede danışmak istedim
mucizem_200921 Elifff11 ya şöyle ki doktorlar ilaç kullanırken tavsiye etmiyor ztn hasta ise asla yapmazlar oğlum bir yaş aşısında hastaydı doktorumuz yapmadı 2 hafta bekledik tm iş yleşti ilacı bırktık yaptı