Canım iyi akşamlar hayırlı olsun öncelikle benim kızımın 12. Günde düştü doktorum düştükten sonra 1 gün beklememizi söyledi ve aynı zamanda her gün losyon sürersen süreç uzar dedi ıslak kalıyor ya ben bir hafta sürdüm sonra sadece losyonda bulunan mendille etrafını sardım gene de hekimine danış herkesin görüşü farklıdır