Hacoks Arkadaşlar doğum yapalı 2.5 ay oldu adet olmadim kirkimdan sonra aşırı derecede bi anda ateş basıyor bi sknti haliyle ter boşalıyor yaz mevsiminde gibi terliyorum birden böyle olan varmi ilk dogumumda hemen adet olmuştum kirkimdan sonra.
Terazianne06 Hacoks bende çok terliyordum sürekli atlet değişme modundaydım. 8. Ayda adet oldum bir alakası var mı bilmiyorum büyün değerlerim de normaldi
Goktugunannesi1234 Hacoks benim 6 ay kadar sürmüştü her gece 3-4 defa üst değişmiştim. Hâlâ da iş filan yaparken eskiye göre daha çok terliyoeum
Bulutluanne @Hacoks bende ayni durumdayim yaa menopoza girmis kadinlar gibi bi anda ates basiyo sirtim sirilsiklam oluyor asiri da kilo verdim yarin tiroidlerime baktiricam bakalim
Berenpinar Hacoks evet çok oldu hatta tansiyonum düşüyordu ama çok şükür hepsi kendiliğinden geçti. Bol su iç.